barcelona shirt welk spel het meest verlangen? Rooney zei: "

Agendas and minutes for user group meetings

Moderators: Tim Waldock, corinoco, Wesley

barcelona shirt welk spel het meest verlangen? Rooney zei: "

Postby linlala891 » 12 Jul 2017, 13:47

Rooney praten over sad jaar: Ik heb vorig jaar niet te winnen weten wat materie om te gaan
Vorig seizoen, uitgegroeid tot een vervanger van Wayne
real madrid kids shirt Rooney bij Manchester United, maar de Rode Duivels de League Cup en de Europese Cup hebben gewonnen, maar nu terug naar oude club Everton Engelse spits gaf toe dat veel omdat hun eigen speeltijd, zodat de twee kampioenen met hun eigen Het heeft niets.

Zoals de topscorer in de geschiedenis van Manchester United, Wayne Rooney het grootste deel van zijn carrière in de Theater of Dreams is trots op, maar won ook veel titels, maar vorig seizoen tilde hij de League Cup en het Europees kampioenschap, Rooney is heel duidelijk dat de twee Wat ze niet een winnaar niet dwingen in februari in het Wembley Stadion voor Southampton wanneer hij van de bank het hele spel, terwijl Ajax verslaan in de mei-24 ​​was hij pas in de 89e minuut van de bank .

Na Everton op maandag opnieuw bedekt met een overhemd, Rooney eindelijk blij om aan de mentaliteit van het afgelopen seizoen spreken: "Het moeilijkste moment is om de hoorn van de League Cup en de Europese Cup, hoeft u niet de titel waard voelen, want u bent niet betrokken in het spel. "

"Want om te winnen, zal je zeker blij zijn, maar als je niet het spel speelde, zal je niet kunnen vieren, het is inderdaad zeer teleurstellend. Het was de eerste keer dat ik niet alle spellen gespeeld, sommige mensen zullen niet instemmen met de vaak ze spelen of niet spelen, maar ik heb om te spelen. "

Rooney verschijnt laatste september 18 verloren van Manchester
Juventus shirt United 1-3 Watford spel, betekent dit het begin van het einde van zijn Verenigde carrière. Na de pre-seizoen Premier League wedstrijden zijn 5 starter, Mourinho verlaten sinds het begin van dit spel Manchester United nummer 10, maar Rooney nooit in staat om zijn locatie te vinden.

Rooney herinnert zich: "Vorig seizoen heb ik begon goed, ik heb een goede

Image
baan, maar ik speelde erg slecht moment voor Watford, niets meer en begon hij (Mourinho) De stijl van spelen, de andere spelers te veranderen na het spelen van de prestaties Ja, begon hij zich te houden aan een dergelijke verandering. "

"Ik heb veel respect voor hem, zowel als een persoon of een coach, maar ik wist ook dat ik moest beslissingen voor mijn carrière. In ongeveer 11 maanden, ik weet het, ik moet gaan. Ik en Jose 1 Moge sprak, hij altijd zei dat hij wilde dat ik te ronaldo shirts

blijven tot het einde van het seizoen om het team te helpen. het is duidelijk, het was een triest moment, ik heb de effectiviteit van de club voor 13 jaar, maar ik moet voor mijn carrière overweging. "

Nu heeft Rooney is vastgesteld om te komen met een goede prestatie, dus er is geen reden om hem comin verlaten. In de eerste training na school Everton, Rooney zei: "Ik moet spelen, ik weet dat ik kan spelen als ik in de beste conditie, ik hoop dat ik zal elke kans om mij te laten doen comin van de bank niet geven."

Na zijn terugkeer naar Everton, Rooney welk spel het meest verlangen? Rooney zei: "De

barcelona kids shirt wedstrijd tegen Liverpool, Everton toen ik wegging, een van mijn grootste spijt is niet in staat om de bal bij de Derby geweest, ik voor het eerst Moxi Se Derby raakte de paal, in staat om Everton Liverpool doel zal zeer groot zijn. "

Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.com/
linlala891
Quiet member

Real Name: linlala891
Company: sfdf
When did you start to use Revit?: v0.2 2000

Return to Meetings